Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Festival Žampach, Orlické hory a info šum...

Vydali jsme se s kapelou na festival Žampach... Ano, dostali jsme se na festival. A víte jak? Vraťme se tedy do října 2012. Jako častý návštěvník nejmenovaných srubů, kde se občas můžete potkat s leckým z hudebních či jiných uměleckých sfér, kdesi v horách, jsem tam párkrát jamoval když se večírek protáhl. Znám tedy dlouho majitele a shodou okolností je to člověk, co pořádá festival Jamrock. Možná Vás teď napadne:"Tak to je jasný, tos tam mohl hrát"... Jo. Zahrál jsem si tam 2x. Ale stálo to opravdu HODNĚ úsilí a jedinou devizou mé známosti bylo to, že si moje demáče opravdu poslechl a přesvědčil jsem ho možná právě tím jamováním... Jednou jsme m hráli v 11.45 a podruhé ve 14.15. V obou případech se u mříží na poli tyčilo pár opilých lidí v kocovině z předchozího dne... Ale reagovali dobře a my jim snad dali dobré vystoupení-alespoň mi to potom někdo psal na Bandzone...

Vytásek&Co na festivalu ŹampachZdroj: Archív festivalu Žampach

Mockrát jsem se ucházel o koncert na srubu, kam zval kapely... Ale bylo mi řečeno:"že tam chce jen známá jména"... Je to hodnej kluk, ale některé jeho pochody trochu nechápu... No neva... Prostě to trvalo. Pak přišel zkouškový jam kdy jsme hráli společně s Circusem Ponorka (moc fajn kluk ten Honza Ponocný)...a já pak jsem vezl kolegu Berryho do Chrástu u Chrudimi a jel obratem zpátky...Ach jo...a pak s Medvěd 009-už s kompletní partičkou... Obojí jsem musel zainvestovat z vlastní kapsy (cesta, nocleh a podobně) a byly by to celkem fajn večírky bez většího efektu, nebýt toho, že si k nám přisedla pohodová partička lidí. No a slečna, která byla mezi nimi, mě později kontaktovala s otázkou, jestli si nechci zahrát na festivalu Žampach... Jo jo. Stará dobrá pravda. Hraní dělá hraní.

Měl-li bych porovnat, kolik nabídek jsem získal díky tomu, že mě (nás) někdo někde viděl v poměru s tím co kdy zařídily takzvané "agentury" a "manažéři", bylo by to asi 70:30...

V průběhu času se pilovaly detaily a jednání Kristýny (té slečny ze srubu) bylo moc příjemné a korektní. Přijeli jsme na fesťák, dostali jsme skvělý čas 18.30... Po nás hrál Vladimír Mišík & Etc...no parádní podmínky. Dobrý zvuk, fajn publikum. Basákova přítelkyně sice referovala, že se za ní občas ozvalo:"že je to všechno stejný", ale ze zadních řad mám jiné reference, jak lidé skandovali a dokonce-to nechápu, ale jsem z toho nadšený-si zpívali některé texty! Určitě to byly "Přísahám" a "Shine"... Bodovala i nová píseň "Týna"...

Takže teď chceme vypilovat trochu dynamiku a barevnost v aranžích skladeb. No jo. Já bych rád střídal elektrickou i akustickou kytaru a sem tam i piano...ale narvěte to do malé Fiesty a nazvučte to s celou kapelou za 15 minut! Uff...

Pak jsem svištěl do Petrovic, kde jsem měl druhý den hrát akustické vystoupení. Ale díky informačnímu šumu se myslelo, že tam mám být až za týden a místo nebylo připravené, tak jsme to přesunuli na srpen. Naštěstí to proběhlo v pohodě. Pub Na Kovárně bude super! Vlastní ho muzikant a celkem fajn chlapík, což mnohé usnadňuje... Staví tam pódium, stánek s pivem, bude to velký a věřím, že si s místními užijeme dobrou show... Takže v srpnu. Těšíme se.

No a strávil jsem dva dny klidu, normálně se vyspal a během toho se v mé duši a mysli alespoň na chvilku rozhostil tolik kýžený mír...

 

P.S. - Příští týden 24.7. nás čeká koncert v kempu Na Pražačce na Žižkově, viz-http://www.prazacka.com/cz/. Byl jsem se tam podívat a je to naprosto skvělý venkovní prostor. Volný vstup. Přijďte :)...

 

P.P.S - Pobyt ve Východních Čechách mě zase obohatil-mám rád místní slangy...místní výrazivo... Takže, první 3, kteří uhodnou a napíšou mi na blackbirdmusic@centrum.cz, co jsou to "vošťuráky" vyhrají album "Live@Joe" :P

Autor: Jan Vytásek | pondělí 22.7.2013 10:16 | karma článku: 4,88 | přečteno: 172x
  • Další články autora

Jan Vytásek

Nenechme se opít rohlíkem. Máme na víc!

Úvodem prosím za prominutí za jeden velmi, velmi vyjímečný, politicky zabarvený post, protože já chci lidi především bavit a těšit. Ale nelze jinak a jistě pochopíte proč. Jde nám nyní jako zemi o hodně. Tak vyjímečně.

7.10.2021 v 14:55 | Karma: 5,18 | Přečteno: 152x | Diskuse| Politika

Jan Vytásek

Dan Bárta & Alice, hotel International, 2.9.2021

Měl to být původně jen facebookový poříspěvek s ulovenou fotkou mého oblíbeného Dana Bárty a podtitulkem "konečně zase s Mistrem"... Původně...

6.9.2021 v 14:00 | Karma: 5,17 | Přečteno: 186x | Kultura

Jan Vytásek

Dnes slaví Moniky. Pošlete jim píseň...

Jméno Monika, z řečtině "monos" jako sama, jediná či jedinečná, latinsky "monere" - poradit, rádkyně a z féničtiny jako "bohyně". I Leonardo DaVinci od jehož smrti uplynulo nedávno 500 let měl svojí Monu Lisu. Zkrátka Lady M...

21.5.2019 v 15:44 | Karma: 6,99 | Přečteno: 241x | Diskuse| Kultura

Jan Vytásek

Dnes slaví Veroniky. Znáte nějakou?

Jméno prý pochází z řečtiny a jeho volný překlad zní "nést vítězství". Druhý význam říká "vere iconica" (pravý obraz). A v textu mého alba "Ženský kalendář" se o ní zpívá toto. Pasuje to na některou, co znáte? Pošlete jí song!

7.2.2018 v 9:44 | Karma: 7,58 | Přečteno: 374x | Diskuse| Kultura

Jan Vytásek

Píseň o ztrácení (a nalézání) na prvního Máje

Obejměte ty co máte. Právě dnes je na to zvláště vhodný den. Pokud někoho máte, představte si jaké by to bylo, kdyby tu pro Vás už nechtěl být a slova téhle písně byla ta Vaše...

1.5.2016 v 10:00 | Karma: 7,61 | Přečteno: 150x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 566x
Zpěvák, skladatel, muzikant, někdejší recepční či soukromý řidič "sociální" pracovnice, muž mnoha povolání, filosof, spisovatel, blogger, motorkář, snílek na cestách a na cestě za poznáváním, zážitky a příběhy...

Seznam rubrik