Písňové texty - Týna

Další z písňových textů... Tentokráte o krásce jménem Týna z baru Pub v Dejvicích :)

(Hudba a text: Jan Vytásek)  

Půl třetí ráno, jak už po tolikátý
v hlavě rozevláno, boty sněhem zavátý
a skrz noční klid, píšu texty zválený 

Strahovská Jedenáctka
panák Jamesona za rohem
barmanka vlídná, dává do plastu ven
kde štípe mě mráz
ale hřeje mladý vědomí
O tom že Týna, náhodná víla
Týna, s křídly motýla
nejsem ten typ, jako všichni kolem ní
Týna, jemně mě vábí
manekýna k pomilování
zdá se to fajn, ale něco na tom nesedí
Začla to sama, o sobě řekla toho dost
že dělá tam a tam
co všechno dělá pro radost
líčila past, abych zaplál jako ostatní
Nejsem ten chlápek, co se lepí na každou
možná nesmělej typ, co čeká až se ledy hnou
ale neuhlídáš, že šel bych tam,
kam všichni jdou   ...to fakt ne
Jenomže Týna, náhodná víla
Týna, s křídly motýla
zdá se to fajn, když to zatím hodnotím
Týna, básně jí skládám
do klína ruce jí vkládám
nepospíchám, možná už jí neuvidím
Do vlasů sbohem jemně ještě zafoukám
na každej pád jí asi už nepotkám
možná dala mi víc, než kdyby zašlo to jen o kousek dál...
Týna, náhodná víla
Týna, s křídly motýla
zdá se to fajn, jejím citům asi neublížím
Týna, básně jí skládám
do klína, ruce jí vkládám
nepospíchám, ale zpátky už se neohlížím
Strahovská Jedenáctka, panák Jamesona za rohem
barmanka vlídná, dává do plastu ven
kde štípe mě mráz, ale hřeje jak to bylo s ní...
ona a já to vím...

 

Zajímavosti ze zákulisí:
Byl jsem s kamarádem, co dělá na TV Nova na jednom jejich večírku. Nikoho jsem tam neznal a jedna obletovaná blondýna se se mnou začala bavit. Bylo to nečekané a milé. Ostatní - většinou zahraniční kolegové - jí říkali s dialektem "Martýna". (To jsem pak zkrátil na Týna). Bylo to milé, ale očividně byla nesvá z toho, jak to, že jí nebalím jako všichni? No, jsem stydlivej a kromě jiných důvodů by mi to přišlo i moc průhledný. Jako až urážlivě primitivní. Nevím.
Když jsem šel domu tak jsem jí viděl venku stát zeptal jsem se ze slušnosti její kámošky jen jestli budou v pohodě a jestli mají odvoz. Pak jsem pozdravil a šel domů. Neodpověděla. Cítila se asi uražená. Škoda. Mohla to být fajn holka na pokec... I když některé věci jsou lepší ve fantazii a lepší je nedráždit...
Na:"možná dala mi víc, než kdyby zašlo to jen kousek dál..." se taky rýmovalo věcné:"než kdyby pustila mě ke kalhotkám" ale to by bylo zbytečně vyhrocený, ne ? :)...
No a cestou zpátky z Dejvic přes Strahov domů v mrazu a sněhu jsem napsal tenhle text.
Většina Martin co znám byly či jsou většinou krásný... je to asi fajn jméno...

Znáte nějakou? Pošlete jí tenhle song! :)

 

Album: Live@Joe - http://www.clickmusic.cz/interpreti/jan-vytasek/alba/live-joe

www.janvytasek.com

Autor: Jan Vytásek | středa 2.10.2013 13:29 | karma článku: 4,86 | přečteno: 274x
  • Další články autora

Jan Vytásek

Richie Sambora Experience

30.9.2014 v 11:47 | Karma: 7,90

Jan Vytásek

Jak jsem degustoval Sauvignon

20.3.2014 v 16:00 | Karma: 8,66

Jan Vytásek

Vytyho vánoční apel

18.12.2013 v 14:00 | Karma: 8,99
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 566x
Zpěvák, skladatel, muzikant, někdejší recepční či soukromý řidič "sociální" pracovnice, muž mnoha povolání, filosof, spisovatel, blogger, motorkář, snílek na cestách a na cestě za poznáváním, zážitky a příběhy...

Seznam rubrik