Album "Český kalendář" asi znáte. Ale co "Ženský kalendář"?

Český kalendář Michala Horáčka asi znáte. Ale co "Ženský kalendář" Jana Vytáska? Nuže, pojďme se na to podívat a trochu jej představit! Původně to byla legrace přesmyčkou názvu Český kalendář. Ale pohledem do repertoárového listu jsem si říkal, že už jsem vlastně napsal hodně písní nesoucích konkrétní jména. Ať už to byla v osmnácti "Caroline" inspirovaná spolužačkou Karolínou, "Angelina" inspirovaná lokální děvou Ditou z baru Solidní Nejistota, "Týna" inspirovaná Martinou z televize Nova a Pubu Dejvice nebo "Lady M" inspirovaná barmankou z polského Rzeszowa... Novým přírustkem je teď "koleda, či sranda song"  "Pro Elišku". Do toho spousta skvělých písní, co už někdo napsal.

 

No tak jsem se do toho pustil a odstartoval "Ženský kalendář Jana Vytáska". Záměrem je vybrat každý měsíc jedno jméno o kterém natočím (e) písničku, nebo jí zahraju (zahrajeme) živě z mého studiíčka a pošlu na zvláštní playlist svého profilu na YouTube. Každý měsíc jedna píseň, nebo více.

Stejně jako ve vedlejších "Půda Sessions" - muzikantských sezení u mě ve studiíčku si do nich třeba přizvu sem tam nějakého hosta a podobně.

Do "projektu" se zapojují i lidé, kteří posílají návrhy nebo chtějí song na přání. Jasně, je lepší když najdou už extistující song a pošlou mi tip. Inspirace přichází sama od sebe a nejde na to moc na objednávku, takže psát nové a nové písničky o jménech by se mohlo stát rutinou a to by nebylo dobré. Ale je pár jmen co už jsou ať už v mých, či jiných písničkách. Mám už několik favoritů a prosinec jsem odstartoval coververzí písní od Beatles s názvem Julia (svátek 10.12.). Takže kdo znáte nějakou Julču, můžete jí 10.12. poslat první song z "Ženského kalendáře".

No a v listopadu 2014 to sesumíruju, třeba smíchám a zmástruju a udělám z toho album volně ke stažení pod strom na Vánoce 2014. Co Vy na to?

Napište :).

P.S.- Chystáte se na Vánoční koncert do klubu Limonádový Joe 15.12. od 19.30? Já i celá kapela jo. Tak přijďte taky :)... info: www.velmijemnyklub.

mail:blackbirdmusic@centrum.cz

web:www.janvytasek.com

facebook: https://www.facebook.com/janvytasek

Autor: Jan Vytásek | čtvrtek 5.12.2013 8:00 | karma článku: 6,35 | přečteno: 317x