Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Král Kláda, Mr.Big a náplavka...

Znáte ten pocit...jenom takovej pocit...jak zpívají kluci z Divokýho Billa... Ne, vážně. Takovej ten pocit... Neplánovaně volný večer. Pustíte si oblíbený film, otevřete víno, objevujete skryté skvosty ledničky. A protože si průběžně dáváte "do těla" tréninkem, provinění je lehké...

V mém vinném sklípku máme zásoby vína z různých cest a já si tam občas zajdu... No, takže mě oblažuje moje čtyřnohá plyšová kráska kočka, vrní a olizuje mi nos. Do žil jsem si napral Seňorío de Brento Rioja... Miluju Španělsko. Jsem trochu takovej Zorro a podobnost s Banderasem je čistě náhodná. "Je po jídle a tam to mezi námi končí", jak říká v reklamě na žvejky. V lednici nacházím halušky. Dlabu je studené a hlava mi připomíná, že jsem dehydrován. Natlačím do sebe půllitr vody. Dokoukal jsem skvělého Toma Cruise v novince Oblivion a nechce se mi spát. Tak sjíždím Soukromé pasti, po "Ukradené spermii" také "Útěk"... Trochu to vlastně neplánovaně tématicky souvisí. I to slovo neplánovaně k tomu pasuje...

Jsem doma sám. Včera jsme hráli v Ondříkově s "Lajťákem" předevčírem se Zatliánim U Pavouka. Dnes Pavouk odpadl kvůli zimě a zítra hrajeme na večírku pro TV Nova. Alespoň bude satisfakce, že těm pořadatelům Supershitových "soutěží" ukážeme jak se hraje muzika.

Samý hezký lidi v těch Pastech... Mno,  trochu si říkám, jestli bude na nováckém večírku i "Martýna" - Týna, ta podle které jsem napsal stejnojmennou píseň, která stoupá v popularitě mezi diváky... Ou jé. Tak třeba napíšu něco dalšího... Ona o tom asi dodnes neví. I když to je dobře-kdyby to všechny ty krásky co posloužily jako předlohy věděly....Aaaauuu.... Někde bylo fantazie třeba méně, někde příběh vykreslila více. A psát o holkách je lepší než o politice. Tam to máte daný, že je to hnus a o tom se píše blbě. Je to už podvědomě negativní i když je potřeba to zlehčovat humorem...

Týden běžel, z cestovní dodávky mě bolí zadek a ty transporty mají momentálně cosi lehce stereotypně protivného. V Ondříkově jsem měl Déja vu - hrál jsem tam, skoro na den přesně, před čtyřmi lety... Na stejném místě. Dokonce jsem nelenil a našel jsem fotku. Dobře, že si fotím místa, kde hrajeme, je to spousta vzpomínek. Že zase uběhl nějaký čas? Na to se musí kašlat. Je to kapka v moři...

No a taky jsem si koupil novou harmoniku a čistítko do flétny... Chystám se k Ecsonovi nazpívat anglickou verzi Angeliny a zítra na schůzku ohledně klipu. Všechno plyne na vodě a já jsem jak "Král kláda" (rčení z knihy "Já Claudius")... Ba ne. Držím si směr, ale trochu se obávám, že se blížím k zásadnější křižovatce.

Taky sjíždím desku Mr.Big, se vzkazem a podpisem od Erica Martina:"Jan,you rule". Má totiž moje album "Lost And Found" - dal jsem mu ho při setkání - a prý se mu moc líbí. Ne, nejsme "kámoši", ale je to myslím škoda. Asi bychom byli... Je to pro mě jedna z opravdu cenných věcí. Je hezké setkat se se svými idoly, ale když pak oni zaregistrují Vás a Vaše nahrávky, je to ještě hezčí...

Zahráli jsme si se Zatlim U Pavouka. Momentálně asi nejhezčí hraní za dlouhou dobu, hned po Kovárně. Vlastní hraní mi zlepšuje náladu a cítím v tom jiný smysl realizace a investování energie...Tak jsem ukecal kluky z "Co", že si dáme náplavku. Samozřejmě s armádou převzatých hitů co děláme v Lightmotifu se nedá zápolit, ale uvidíme, jestli lidi zlomíme s polovinou vlastní tvorby... Majitel Bajkazylu Ondřej Kobza se mnou nejdříve jednal jako s nýmandem a ne jako se zpěvákem kapely co během prázdnin zaplnila podvakráte téměř celou náplavku... No, ale pak si to snad uvědomil a souhlasil s termínem 15.9. s "JV&Co". Je to výzva a doufám, že nás přijdete podpořit. Vše je ale závislé na příznivém počasí, tak sledujte aktuální info na webu.

Zkusili jsme zase video z půdy - tedy "Půda Sessions". Je co vylepšovat, ale pro začátek to není špatný.

Práce na nové desce pomalu pokračuje a hodně věcí je ve vzduchu! Brzy bude i DVD. Zůstaňte naladěni...

Hezký den...

 

 

www.janvytasek.com

Autor: Jan Vytásek | úterý 3.9.2013 12:00 | karma článku: 5,51 | přečteno: 530x
  • Další články autora

Jan Vytásek

Nenechme se opít rohlíkem. Máme na víc!

Úvodem prosím za prominutí za jeden velmi, velmi vyjímečný, politicky zabarvený post, protože já chci lidi především bavit a těšit. Ale nelze jinak a jistě pochopíte proč. Jde nám nyní jako zemi o hodně. Tak vyjímečně.

7.10.2021 v 14:55 | Karma: 5,18 | Přečteno: 152x | Diskuse| Politika

Jan Vytásek

Dan Bárta & Alice, hotel International, 2.9.2021

Měl to být původně jen facebookový poříspěvek s ulovenou fotkou mého oblíbeného Dana Bárty a podtitulkem "konečně zase s Mistrem"... Původně...

6.9.2021 v 14:00 | Karma: 5,17 | Přečteno: 186x | Kultura

Jan Vytásek

Dnes slaví Moniky. Pošlete jim píseň...

Jméno Monika, z řečtině "monos" jako sama, jediná či jedinečná, latinsky "monere" - poradit, rádkyně a z féničtiny jako "bohyně". I Leonardo DaVinci od jehož smrti uplynulo nedávno 500 let měl svojí Monu Lisu. Zkrátka Lady M...

21.5.2019 v 15:44 | Karma: 6,99 | Přečteno: 241x | Diskuse| Kultura

Jan Vytásek

Dnes slaví Veroniky. Znáte nějakou?

Jméno prý pochází z řečtiny a jeho volný překlad zní "nést vítězství". Druhý význam říká "vere iconica" (pravý obraz). A v textu mého alba "Ženský kalendář" se o ní zpívá toto. Pasuje to na některou, co znáte? Pošlete jí song!

7.2.2018 v 9:44 | Karma: 7,58 | Přečteno: 374x | Diskuse| Kultura

Jan Vytásek

Píseň o ztrácení (a nalézání) na prvního Máje

Obejměte ty co máte. Právě dnes je na to zvláště vhodný den. Pokud někoho máte, představte si jaké by to bylo, kdyby tu pro Vás už nechtěl být a slova téhle písně byla ta Vaše...

1.5.2016 v 10:00 | Karma: 7,61 | Přečteno: 150x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Bývalý ředitel finančního úřadu kryl úniky a bral „dárky“, dostal podmínku

24. dubna 2024  15:01,  aktualizováno  16:48

Bývalý ředitel brněnského finančního úřadu Miroslav Kuba si už třikrát vyslechl podmíněný trest za...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28,  aktualizováno  16:44

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Svobodu se lidovci snažili dostat pryč ze strany, teď kauzu odkládají

24. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  16:13

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších poliků, bývalého šéfa strany a...

Vláda je pro preventivní zadržení zbraně. Podezřelé nákupy se mají hlásit

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  16:10

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 566x
Zpěvák, skladatel, muzikant, někdejší recepční či soukromý řidič "sociální" pracovnice, muž mnoha povolání, filosof, spisovatel, blogger, motorkář, snílek na cestách a na cestě za poznáváním, zážitky a příběhy...

Seznam rubrik