Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Utrženej sval od kozy a koncertní DVD "Live@Joe"

Tak zase pár řádek. Demilitarizovaná zóna, které normálně říkám můj byt prošla zásadnějšími změnami a já peklem. Psal jsem o tom v předchozím blogu a nastíním jen, že posledně jmenovaný pan Neuman práci dokončil a seriózně. Na mně pak zbyla zedničina, stavění a podobně. S nevrlostí v oku, pocity zoufalství, po 3 týdnech střídavě venku a na gauči s mojí micinou pravidelně mě budící v 6 ráno teskným mňoukáním a pokud by to nestačilo, kalibrovanou náloží do kočkolitu, která mě svým odérem z postele vytáhla stoprocentně...

DVD Live@Joe

Tedy s nevrlostí v oku jsem pohlížel na odhozené montérky které slibovaly další den v rachotě, pravidelné doplňování materiálu v Hornbachu či Obi, chuť resetovat se na konci dne pořádným panákem, usínání u filmu a vypalování splínu pálivými oříšky ve Wasabi. Jo, byl to masakr, ale už se chýlí na lepší časy...

Záříjové počasí už nám ukazuje drápky a mně v hlavě zní text od Bon Jovi:"It's pretty cold for late September, the autumn wind is creeping in" písně "Whole Lot Of Leaving" z mého top ten oblíbeného alba "Lost Highway", s jehož příběhy jsem už před lety našel paralelu. To je pro mě ta pravá hitovost. Ztotožnit se s obsahem. Navštívil jsem studio, abychom pohnuli s "Angelinou", ale Ecson mě zase jemně upozornil, že máme málo času a že v 6 má nečekaně přijít točit Koller, takže čau. Nic proti Davidovi, naopak, rád si poslechnu a koupím co vyplodí. Cestou jsem se s ním minul, ale hovor jsem nenavázal protože David telefonoval a tvářil se hodně nepřístupně :)... Tak jindy... No, nazpíval jsem asi šest verzí, Ecson zatím vyřídil telefony, stáhnul jsem si wavky (natočené zvukové stopy) a ve svém studiíčku si je sesadím a vyberu tu nejlepší... Zjišťuji, že zkrátka těžko najít "producenta-poradce". Ecson udělal skvělý mix, ale zatím jsme se nepohnuli s vizí songů. Milan Cimfe udělal mix více "devadesátkový" (podle období), ale producentská práce byla na jedničku. Cítil jsem jak mě "ždíme" a to mám rád... Jedna z nehorších frází ve studiu pro mě je:"To je dobrý". Dobrý je za 3, to ku..a nestačí... Potřeboval ty dva namíchat. A nebo se na to vybodnu a udělám to prostě doma na notebooku a jupí čerte :)...

Náplavku s JV&CO jsme museli zrušit kvůli dešti, ale chytám náhradní termín-asi už někde uvnitř. Hráli jsme s LM Na Kampě, vystřídali se na podiu s Anetou Langerovou a Ilonou Csákovou a sledovali, jak zub času nikoho nešetří a jak je těžké držet se "v kurzu". Ani ne tak pro Anetu, ale spíš pro Ilonu. Ačkoli moc rád podotýkám, že pořád zpívá parádně. Pamatuju si na jamování u klavíru před lety na jednom večírku s několika známými tvářemi, kde jsem se ocitl za pianem a ona byla jednou z připojivších, už tehdy jsem si říkal, jak skvěle jí sedí i jiné žánry než pop. No dost o Ilče, sice nám posunula harmonogram a zkrátila vystoupení cca o 20 minut, ale jsem rád, že si holka zase zadováděla... Jednou tam takhle možná budeme stát my, kdo ví. Je dobré být kolegiální.

Kongres v Olomouci byl také super, jen rozlámání z dodávky a příjezdy v 5, 6 ráno teď nějak není to pravé ořechové. Zasmál jsem se, když mi dělník, co mi dělal na bytě, říkal "Tak to je dobrá práce ne? Výdělek za pár hodin..". Tak jsem mu připomněl, aby si rozpočítal odjezd ve 14, hraní od 8 do 1.00, balení a příjezd v 5,6... Tedy 16 hodin... Každý totiž vidí jen těch 5 na pódiu. Tak pokýval hlavou "no jo, to jo".. Ale hlavně, že se něco děje. Jsem vděčný, že nemusím zpátky do recepce mýt nádobí a dělat snídaně, účetnictví, vše ostatní a pak...recepčního, sedět na zadku a potají v chodbičce cvičit, aby mi nenarostlo břicho...

I když, až mi z toho houkne, třeba si zase na čas půjdu oddychnout do "normálního" zaměstnání...

V rodinném kruhu jsem poseděl a vyslechl historky o tom, jak strýc mé přítelkyně měl těžké dětství. Sekal si ve třech letech sám dříví, vařil si, a vodil kozu Janu do sousední vsi za kozlem, aby byla kůzlátka... Také jsem se doslechl o skoro-tchýniném přetahování s Kamerunskou kozou, které skončilo utrženým svalem a na otázku doktora: "Od čeho to máte?" odpověď zněla:"Utrženej sval od kozy"... No a pak, že se tu nic neděje!

No a podstatnější zpráva-zadal jsem výrobu koncertního DVD Live@Joe! Ano, je to připravené a bude k dostání od 1.10. na koncertech, které se teď pomalu připravují...

Ti, co se přihlásí do Mailing listu zde - http://eepurl.com/gJYGv  k odběru novinek získají navíc kódy a různé bonusy! No neber to!...

Mám udělat křest? No, zatím nevím.

Jo a taky jsem v pátek spal v lese na Brdech. Kamarád mě vytáhl na čundr. Ráno bylo kolem nuly, ale připomněl jsem si film Rambo I. a taky Predátora a hned bylo veseleji.

 

Tak zatím...

 

 

www.janvytasek.com

Autor: Jan Vytásek | pondělí 30.9.2013 11:25 | karma článku: 5,78 | přečteno: 271x
  • Další články autora

Jan Vytásek

Nenechme se opít rohlíkem. Máme na víc!

Úvodem prosím za prominutí za jeden velmi, velmi vyjímečný, politicky zabarvený post, protože já chci lidi především bavit a těšit. Ale nelze jinak a jistě pochopíte proč. Jde nám nyní jako zemi o hodně. Tak vyjímečně.

7.10.2021 v 14:55 | Karma: 5,18 | Přečteno: 152x | Diskuse| Politika

Jan Vytásek

Dan Bárta & Alice, hotel International, 2.9.2021

Měl to být původně jen facebookový poříspěvek s ulovenou fotkou mého oblíbeného Dana Bárty a podtitulkem "konečně zase s Mistrem"... Původně...

6.9.2021 v 14:00 | Karma: 5,17 | Přečteno: 186x | Kultura

Jan Vytásek

Dnes slaví Moniky. Pošlete jim píseň...

Jméno Monika, z řečtině "monos" jako sama, jediná či jedinečná, latinsky "monere" - poradit, rádkyně a z féničtiny jako "bohyně". I Leonardo DaVinci od jehož smrti uplynulo nedávno 500 let měl svojí Monu Lisu. Zkrátka Lady M...

21.5.2019 v 15:44 | Karma: 6,99 | Přečteno: 241x | Diskuse| Kultura

Jan Vytásek

Dnes slaví Veroniky. Znáte nějakou?

Jméno prý pochází z řečtiny a jeho volný překlad zní "nést vítězství". Druhý význam říká "vere iconica" (pravý obraz). A v textu mého alba "Ženský kalendář" se o ní zpívá toto. Pasuje to na některou, co znáte? Pošlete jí song!

7.2.2018 v 9:44 | Karma: 7,58 | Přečteno: 374x | Diskuse| Kultura

Jan Vytásek

Píseň o ztrácení (a nalézání) na prvního Máje

Obejměte ty co máte. Právě dnes je na to zvláště vhodný den. Pokud někoho máte, představte si jaké by to bylo, kdyby tu pro Vás už nechtěl být a slova téhle písně byla ta Vaše...

1.5.2016 v 10:00 | Karma: 7,61 | Přečteno: 150x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 566x
Zpěvák, skladatel, muzikant, někdejší recepční či soukromý řidič "sociální" pracovnice, muž mnoha povolání, filosof, spisovatel, blogger, motorkář, snílek na cestách a na cestě za poznáváním, zážitky a příběhy...

Seznam rubrik