Píseň o ztrácení (a nalézání) na prvního Máje

Obejměte ty co máte. Právě dnes je na to zvláště vhodný den. Pokud někoho máte, představte si jaké by to bylo, kdyby tu pro Vás už nechtěl být a slova téhle písně byla ta Vaše...

Pokud někoho ztrácíte, milujete, a nevíte jak mu říct jak se cítíte, pošlete mu song co to řekne za Vás, třeba se to změní. Anebo si skrze tenhle text uvědomíte, co cítíte a zabojujete... Pořádně jí nebo ho obejměte! Život je krátkej... Milujte se :)...

Já Tě ztrácím (singl 2016)
Hudba a text: Jan Vytásek 
Album: Ženský kalendář - Vol. II.

Život je plnej, plnej překvapení
kdo byl tu včera dneska už tu není
já ztratil svý světlo s úsměvem Tvý tváře
jsem periférní hvězda, autor kalendáře

Já tolik se bránil, zkoušel držet zpátky
co cítím říkal, jen tak mezi řádky
nechtěl jsem vidět co zdálo se tak jasný
v pavučině, mlhy to bylo něčím krásný

Dodnes v tom  bloudím a pravdu těžko najít
s pocitem křivdy. Proč mám mít pocit viny?
Tak přijď ke mně a zaplaš, zažeň pochyb stíny
jestli máš mě ráda alespoň z poloviny

Já tě ztrácím... ztrácím
nevím jak dál a svět je jedna šedá
jsem jen zatracená duše která marně druhou hledá
Já tě ztrácím... 
nevím proč já, teď mám mít pocit viny 
kdybys bys mě milovala alespoň z poloviny
kéž bys mě milovala alespoň ze třetiny
jak já

Já sdílel Tvý šrámy, sdílel Tvoje  přání 
abys bojovala, abys byla zdravá
rytíř v zašlé zbroji, poslední Tě bránil
a věřil že ta cesta, že je nezalhaná

Bojím se smutku, bojím se toho žalu
platím za svý hříchy, trýznivě pomalu
Tak přijď ke mně a zaplaš, zažeň pochyb stíny 
jestli máš mě ráda alespoň z poloviny

Já tě ztrácím ... ztrácím
nevím jak dál a svět je jedna šedá
jsem jen zatracená duše která marně druhou hledá  
já tě ztrácím...
tak řekni proč já, proč mám mít pocit viny? 
Kdybys bys mě milovala alespoň z poloviny
kéž bys mě milovala alespoň ze třetiny
jak já

P.S. - Přijďte to s námi dnes oslavit třeba na Vyšehraní na Letní scénu Vyšehrad od 20.00.

Info: http://janvytasek.com

Autor: Jan Vytásek | neděle 1.5.2016 10:00 | karma článku: 7,61 | přečteno: 150x
  • Další články autora

Jan Vytásek

Nenechme se opít rohlíkem. Máme na víc!

Úvodem prosím za prominutí za jeden velmi, velmi vyjímečný, politicky zabarvený post, protože já chci lidi především bavit a těšit. Ale nelze jinak a jistě pochopíte proč. Jde nám nyní jako zemi o hodně. Tak vyjímečně.

7.10.2021 v 14:55 | Karma: 5,18 | Přečteno: 152x | Diskuse| Politika

Jan Vytásek

Dan Bárta & Alice, hotel International, 2.9.2021

Měl to být původně jen facebookový poříspěvek s ulovenou fotkou mého oblíbeného Dana Bárty a podtitulkem "konečně zase s Mistrem"... Původně...

6.9.2021 v 14:00 | Karma: 5,17 | Přečteno: 186x | Kultura

Jan Vytásek

Dnes slaví Moniky. Pošlete jim píseň...

Jméno Monika, z řečtině "monos" jako sama, jediná či jedinečná, latinsky "monere" - poradit, rádkyně a z féničtiny jako "bohyně". I Leonardo DaVinci od jehož smrti uplynulo nedávno 500 let měl svojí Monu Lisu. Zkrátka Lady M...

21.5.2019 v 15:44 | Karma: 6,99 | Přečteno: 241x | Diskuse| Kultura

Jan Vytásek

Dnes slaví Veroniky. Znáte nějakou?

Jméno prý pochází z řečtiny a jeho volný překlad zní "nést vítězství". Druhý význam říká "vere iconica" (pravý obraz). A v textu mého alba "Ženský kalendář" se o ní zpívá toto. Pasuje to na některou, co znáte? Pošlete jí song!

7.2.2018 v 9:44 | Karma: 7,58 | Přečteno: 374x | Diskuse| Kultura

Jan Vytásek

Boby Championky, retro oteplováky a mír...

Oheň v krbu vesele praská. Zasněžená krajina vábí klidem a čas se zastavil. Moje relaxace a útěk po prosinci tradičně adresuje horskou vesnici s populací v řádu desítek, možná stovek.

26.1.2016 v 15:00 | Karma: 5,82 | Přečteno: 279x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 566x
Zpěvák, skladatel, muzikant, někdejší recepční či soukromý řidič "sociální" pracovnice, muž mnoha povolání, filosof, spisovatel, blogger, motorkář, snílek na cestách a na cestě za poznáváním, zážitky a příběhy...

Seznam rubrik