Diskuse

Jak jsem degustoval Sauvignon

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vino cloveku bud chutna nebo ne - zadne jine tajemstvi v tom neni ... a mnohdy ani cena neni rozhodujici ...

0 0
možnosti
JS

To by Vás mněl někdo pozvat do vinařské oblasti, do sklípku, kde si vinaři mezi sebou "překoštovávají" svoje vína, což je velmi podstatná věc v tom, aby někdo nezačal dělat podivná vína a nezvykl si na "svoje" chutě, taky se posuzuje stupeň zrání v sudu a zda už třeba flaškovat... oni se štychují, kdo má lepší, navzájem si svoje vína pomlouvají.. hledaní na nich i vyložený "mouchy" .. těch keců kolem toho, taky místní historie... taky vědomostí jak se co dělá.. velmi zajímavé.

0 0
možnosti
JZ

Jiri Selucky, vinari ve vinarske oblasti nikdy nemeli a zatim jeste nemaji sklipky. Je ovsem mozne, ze sklipkovou epidemii budou rovnez postizeni - diky centralnimu rizeni a sireni jazykovych viru. Kdyz uz i na Valassku koukaji holky z voken....

0 0
možnosti
Foto

vínu jsem se nenaučil rozumnět a na vině je především to, že mi prostě žádné nechutná...jednou mi kamarád dal půllitr slámového...netušil jsem že to je svátost....no když jsem me bezelstně řekl, že jsem s ním zapíjel klobásu...měsíc se mnou nepromluvil ani slovo.:-)

0 0
možnosti
VT

Klobásu slámovým. Hm... A dortík s kyselou okurkou vám tež chutná ? pokud ano, je všechno v pořádku a jste těhotný. :D gratuluji .)

0 0
možnosti